UNIDÁ-Andecha Carreño rechaza la propuesta d'urbanización del paséu marítimu, presentada pola familia de los Pola.
A mediaos del mes de Noviembre, aconceyaos l’arquitectu y el promotor d’esti proyeutu con miembros d’UNIDÁ-Andecha Carreño, trasladónos el so proyeutu de Reforma del paséu marítimu de Candás.
Esti proyeutu contempla baxar l'actual calzada 1 metro, soterrándola y xenerando aparcamientos; y desmontar el monte Fuxa, pa costruir a lo llargo del paséu marítimu un boulevar comercial y una llinia d’edificaciones y adosaos (dende Casa La Carioca hasta la subida pala Formiga por Perán), tralladando l’hotel Marsol dende’l so actual emplazamientu, pa colocalo n’horizontal a media lladera del monte.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño rechazamos totalmente esti proyeutu, por delles razones:
El beneficiu públicu pa los vecinos/es de Carreño non s’atopa por nengún llau (nel sieglu XXI, non ye válidu nin defendible eliminar una montaña col argumentu de que “da sombra a una playa”), y sin embargo toos podemos imaxinar la especulación enorme que significa un proyeutu urbanísticu d’esti calibre.
Traslada'l modelo urbanísticu y turísticu mediterraneu a la costa asturiana, un modelu destructivu, fracasáu y agotáu, que conduz a un turismu de mases, mui poco interesante dende criterios económicos y de sostenibilidá ambiental, y con gran impautu visual y paisaxísticu, que nos separa de los estándares de calidá turística que queremos pa Carreño. A 5 Km de Candás, na Urbanización de Peroño, tenemos un exemplu mui claru d’una actuación similar y que representa cuál ye’l modelu d’urbanismu que non queremos pa les nuestres costes.
Ye un proyeutu que ta a la escontra de la propia llei de Costes, y del POLA (Plan d’Ordenación del Llitoral Asturianu). Entendemos que ye un proyeutu que choca totalmente colos criterios urbanísticos qu'estes dos leyes proponen pa la costa Asturiana, y que polo tanto fáenlo inviable. Esperamos qu’estes leyes tan restrictives pa los vecinos, lo seyan tamién cuando se trata de grandes promotores y grandes proyeutos urbanísticos, y non pase como nel proyeutu de desmonte del Altu Aboño onde, pa facer viable'l proyeutu, s’anularon les protecciones qu’estes leyes proponen pa la costa.
Esti proyeutu non ye compatible col actual proyeutu de reforma del paséu marítimu, aceptáu por tolos grupos políticos del Ayuntamientu, cuyes obres ya tan llicitades y en marcha, y cuya paralización supondría grandes compensaciones económiques pa la empresa que ta actualmente faciendo estes obres de reforma, compensaciones que tendríemos que pagar con fondos públicos tolos asturianos y asturianes.
Rechazamos l’argumentu del bien públicu que supondría eliminar l’Hotel Marsol, puesto que l’impautu visual y paisaxísticu d’esta obra sería mayor que l’impautu que supón agora la presencia del Hotel. Recordamos que cuando fai 6 años se realizaron obres nel Hotel Marsol, esti edificiu taba fuera d’ordenación, y yera’l momentu d’entamar una negociación colos propietarios pa baxa-y l’altura o emplazalu n’otru llugar (como asina pidimos dende UNIDÁ-Andecha Carreño), y foi la negativa del equipu gobiernu del Ayuntamientu Carreño pa entamar estes negociaciones quien impidió buscar un nuevu emplazamientu pal hotel.
Hai maneres muncho menos agresives de consiguir aparcamientos nel paséu marítimu qu’una obra d’esta envergadura. Nel añu 2006, dende UNIDÁ-Andecha Carreño presentamos alegaciones a les obres del paséu marítimu pa consiguir aumentar l’aparcamientu de Palmera, cubriéndolo ya integrándolo na lladera del monte Fuxa. Les alegaciones presentámosles n’Abril de 2006, y tovía non recibimos contestación por parte del Delegáu del Gobiernu, anque’l proyeutu ya ta aprobáu y les obres tan llicitaes y en marcha.
Entendemos que l’aumentu de la zona de playa en Candás pasa por facer aportes d’arena a la playa de Palmera y por recuperar la Playa de Rebolleres, y non por destruir el monte Fuxa p'aumentar les hores de Sol na en Palmera.
Pa finar, dende UNIDÁ-Andecha Carreño preguntámonos si non será la necesidá d’acopio de materiales de rellenu pa la obra faraónica del Superpuertu del Musel, con grandes problemes técnicos y mediambientales pa conseguir esplotar canteres en zones cercanes, lo que lleva a plantegar el desmonte del Monte Fuxa, y a retirar millones de metros cúbicos de piedra de la lladera, qu’habría que depositar en dalgún llau, y que pola so cercanía diríen a les obres del Musel.
Santi Artime
Conceyal d’UNIDÁ-Andecha Carreño
Candás, 05 de Xineru de 2008
A mediaos del mes de Noviembre, aconceyaos l’arquitectu y el promotor d’esti proyeutu con miembros d’UNIDÁ-Andecha Carreño, trasladónos el so proyeutu de Reforma del paséu marítimu de Candás.
Esti proyeutu contempla baxar l'actual calzada 1 metro, soterrándola y xenerando aparcamientos; y desmontar el monte Fuxa, pa costruir a lo llargo del paséu marítimu un boulevar comercial y una llinia d’edificaciones y adosaos (dende Casa La Carioca hasta la subida pala Formiga por Perán), tralladando l’hotel Marsol dende’l so actual emplazamientu, pa colocalo n’horizontal a media lladera del monte.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño rechazamos totalmente esti proyeutu, por delles razones:
El beneficiu públicu pa los vecinos/es de Carreño non s’atopa por nengún llau (nel sieglu XXI, non ye válidu nin defendible eliminar una montaña col argumentu de que “da sombra a una playa”), y sin embargo toos podemos imaxinar la especulación enorme que significa un proyeutu urbanísticu d’esti calibre.
Traslada'l modelo urbanísticu y turísticu mediterraneu a la costa asturiana, un modelu destructivu, fracasáu y agotáu, que conduz a un turismu de mases, mui poco interesante dende criterios económicos y de sostenibilidá ambiental, y con gran impautu visual y paisaxísticu, que nos separa de los estándares de calidá turística que queremos pa Carreño. A 5 Km de Candás, na Urbanización de Peroño, tenemos un exemplu mui claru d’una actuación similar y que representa cuál ye’l modelu d’urbanismu que non queremos pa les nuestres costes.
Ye un proyeutu que ta a la escontra de la propia llei de Costes, y del POLA (Plan d’Ordenación del Llitoral Asturianu). Entendemos que ye un proyeutu que choca totalmente colos criterios urbanísticos qu'estes dos leyes proponen pa la costa Asturiana, y que polo tanto fáenlo inviable. Esperamos qu’estes leyes tan restrictives pa los vecinos, lo seyan tamién cuando se trata de grandes promotores y grandes proyeutos urbanísticos, y non pase como nel proyeutu de desmonte del Altu Aboño onde, pa facer viable'l proyeutu, s’anularon les protecciones qu’estes leyes proponen pa la costa.
Esti proyeutu non ye compatible col actual proyeutu de reforma del paséu marítimu, aceptáu por tolos grupos políticos del Ayuntamientu, cuyes obres ya tan llicitades y en marcha, y cuya paralización supondría grandes compensaciones económiques pa la empresa que ta actualmente faciendo estes obres de reforma, compensaciones que tendríemos que pagar con fondos públicos tolos asturianos y asturianes.
Rechazamos l’argumentu del bien públicu que supondría eliminar l’Hotel Marsol, puesto que l’impautu visual y paisaxísticu d’esta obra sería mayor que l’impautu que supón agora la presencia del Hotel. Recordamos que cuando fai 6 años se realizaron obres nel Hotel Marsol, esti edificiu taba fuera d’ordenación, y yera’l momentu d’entamar una negociación colos propietarios pa baxa-y l’altura o emplazalu n’otru llugar (como asina pidimos dende UNIDÁ-Andecha Carreño), y foi la negativa del equipu gobiernu del Ayuntamientu Carreño pa entamar estes negociaciones quien impidió buscar un nuevu emplazamientu pal hotel.
Hai maneres muncho menos agresives de consiguir aparcamientos nel paséu marítimu qu’una obra d’esta envergadura. Nel añu 2006, dende UNIDÁ-Andecha Carreño presentamos alegaciones a les obres del paséu marítimu pa consiguir aumentar l’aparcamientu de Palmera, cubriéndolo ya integrándolo na lladera del monte Fuxa. Les alegaciones presentámosles n’Abril de 2006, y tovía non recibimos contestación por parte del Delegáu del Gobiernu, anque’l proyeutu ya ta aprobáu y les obres tan llicitaes y en marcha.
Entendemos que l’aumentu de la zona de playa en Candás pasa por facer aportes d’arena a la playa de Palmera y por recuperar la Playa de Rebolleres, y non por destruir el monte Fuxa p'aumentar les hores de Sol na en Palmera.
Pa finar, dende UNIDÁ-Andecha Carreño preguntámonos si non será la necesidá d’acopio de materiales de rellenu pa la obra faraónica del Superpuertu del Musel, con grandes problemes técnicos y mediambientales pa conseguir esplotar canteres en zones cercanes, lo que lleva a plantegar el desmonte del Monte Fuxa, y a retirar millones de metros cúbicos de piedra de la lladera, qu’habría que depositar en dalgún llau, y que pola so cercanía diríen a les obres del Musel.
Santi Artime
Conceyal d’UNIDÁ-Andecha Carreño
Candás, 05 de Xineru de 2008
Santi, ahí dísteis en el clavo.
ResponderEliminarTotalmente de acuerdo.
Son poques les veces que l'interés presonal y l'altruismu van de la mano.
ResponderEliminarEsta nun ye una d'elles.
Señorito de la Pela cola pa con Julito Iglesias.
Mi opinión sobre el tema:
ResponderEliminar- Sobre el beneficio social del proyecto en el que la Casa de Pola se plantea como un moderno Lucifer para la playa de Palmera, decir que en Candás se debería aprender de la experiencia que han vivido en Luanco con la polémica de los pleitos entre Pola y el ayuntamiento, o el “enfado” (textualmente) que manifestaron los del Principado por el tema de la conducción de gas a Luanco.
- Sobre la rentabilidad del proyecto, yo me preguntaría ¿Si el paseo marítimo es tan rentable por qué siguen vacíos los bajos del edificio frente a la Pregona ? Y ¿Por qué no se planteo cuando se expuso el plan de reforma del Paseo?
- Sobre el monte. Geológicamente la ladera es instable, eso lo sabemos todos. Nadie se opondría a recortar zonas, solucionar curvas y de esta forma ampliar los viales, eliminar los voladizos de la acera sobre la playa, añadir un carril bici o ganar espacio para el aparcamiento. Que más o menos es lo que ya se debería poner en marcha con la reforma. Otras cosas suponen obras multimillonarias. ¿De donde van a salir los dineros? Prometer 3 horas más de sol a Palmera supone un recorte en profundidad al monte inmenso, sobre todo si se piensa meter edificios, que aunque sean transparentes también proyectan sombra.
En definitiva me gustaría conocer el proyecto por pura curiosidad; pero no le doy mucha credibilidad. De momento a mi lo que me preocupa es que se ponga en marcha de una vez la reforma del Paseo y que se haga bien, que por lo pronto han dejado al puerto sin una zona de aparcamiento durante la Navidad para hacer nada.
Antonio te vuelvo a decir que estás en un error,ya que los bajos a los que te refieres se han acondicionado para apartamentos turísticos y están regentados por el dueño del hotel El Puerto que creo que es a su vez el dueño de estos apartamentos.
ResponderEliminarBueno, está que de todos los datos que di sólo cometiera un medio error. Por que a fin de cuentas se confirma que como bajos comerciales no tenían salida ya que el dueño los ha reconvertido en apartamentos de alquiler. Sólo espero que las obras del paseo no molesten a los posibles usuarios de los apartamentos. De momento la administración montó una función de inauguración, para dejar medio aparcamiento cerrado y el suelo abierto toda la Navidad para nada.
ResponderEliminarSaludos y suerte que falta nos hace a todos los candasinos
¿ Hasta cuando seguirán abusando de nuestra paciencia los incompetentes que nos gobiernan? Socialistas y comunistas demuestran ser unos perfectos inútiles porque no solucionan ninguno de los problemas graves que tenemos los vecinos de Carreño. Los socialistas en los 8 años que llevan en el poder en Carreño han demostrado dejadez e indolencia, pero es que IU, en los 6 meses que lleva en coalición con el PSOE, ha demostrado inoperancia y desinterés. Tengo muchas ganas de que llegue el 9 de marzo, porque los socialistas se merecen una lección, porque el desastre zapatero parece que es el ejemplo a seguir por otros gobiernos, como el de Carreño: alumno aventajado en pésima gestión del peor presidente de la Historia de España ( el mismo que ahora dice que criticar la crsis económica que él con su nula gestión ha provocado, es de "antipatriotas). Cualquier día sale Riego diciendo que el que critique su gestión es que es "anticarreño", o similar.
ResponderEliminar