martes, 8 de julio de 2008

VALORACIÓN D'UNIDÁ-ANDECHA CARREÑO DE LA PETICIÓN DEL EQUIPU GOBIERNU D'ACONCEYASE COLA AUTORIDÁ PORTUARIA

NOTA DE PRENSA DE UNIDÁ-ANDECHA CARREÑO

Na cabera Comisión d´Ordenación del Territoriu, Infraestructures y Vivienda, celebrada el 17-06-08, l'equipu gobiernu del Ayuntamientu Carreño informó a los grupos políticos de la carta enviada'l 29 de Mayu pol Presidente de L'Autoridá Portuaria de Xixón, Fernando Menéndez Rexach, solicitando al Ayuntamientu Carreño que reconsidere la decisión de recurrir ante l'Audiencia Nacional el proyeutu de desmonte del Altu Aboño. Por otra parte, l'equipu gobiernu tamién anunció la decisión de solicitar una reunión col Conseyu d'Alministración de l'Autoridá Portuaria pa escuchar los nuevos argumentos y valorar nuevamente la necesidá del desmonte y la posibilidá de retirar el recursu, polo que solicitó al restu de grupos políticos facer la petición conxunta.
Dende UNIDÁ-Andecha Carreño anunciamos públicamente, como ya diximos na Comisión, que nosotros non apoyamos esta petición del equipu Gobiernu, y non vamos solicitar la reunión pa valorar nuevamente'l proyeutu. Queremos reiterar que siguimos tanto totalmente a la escontra del desmonte del Altu Aboño, y manifestamos que siguimos y siguiremos apoyando'l recursu ante l'Audiencia Nacional, ya qu'entendemos que ye la única forma d'impidir esti atentáu al Mediu Ambiente, y de frenar la espansión de nueves actividaes altamente contaminantes hacia Carreño.
Entendemos que los argumentos que siempre espusimos contra la forma en que se fai l'ampliación del Puertu del Musel, contra la so espansión hacia Carreño, y contra l'apuesta que tien el Gobiernu del PSOE por un modelu económicu altamente contaminante, obsoletu, que contradiz lo alcordao nel Tratáu de Kioto y que non dexa riqueza n'Asturies siguen siendo totalmente válidos.
Tamién queremos reiterar el compromisu d'UNIDÁ-Andecha Carreño cola proteición del Mediu Ambiente, coles polítiques de desarrollu sostenible y colos vecinos y vecines de Xibares y Aboño na nuestra oposición al desmonte del Altu Aboño.
Nesa mesma Comisión, tamién mantuvimos que, en casu de celebrase esi aconceyamientu cola Autoridá Portuaria, UNIDÁ-Andecha Carreño valoraría la posibilidá d'acudir, pero non pa que nos convenzan de la necesidá de llevar a cabu esi desmonte, sinón pa esponer nuevamente los argumentos contra l'ampliación del Puertu del Musel y el desmonte. De la mesma manera, tamién solicitamos que s'invitara a les AAVV de Xibares y Carrió a participar nella, contando esta propuesta col rechazu unánime del restu de grupos políticos.

Santi Artime.
Conceyal d'UNIDÁ-Andecha Carreño.

1 comentario:

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.