jueves, 21 de mayo de 2009

REDE ELÉCTRICA ESPAÑOLA PROYECTA UNA NUEVA LLINIA ELÉCTRICA POR CARREÑO, ANTE LA PASIVIDÁ DEL GOBIERNU DE PSOE-IU

COMUNICADO DE UNA

El gobiernu del Estáu, a traviés de Rede Eléctrica Española, proyecta una nueva Llinia Eléctrica de 400.000 V por Carreño, que conecte Carrió, cola futura Subestación de Nueva Tabiella (Gozón). Esti proyeutu apaez contemplao na propuesta de Planificación de los sectores d’Electricidá y Gas 2008-2016 y de Desarrollu de les Redes de Transporte, a traviés del Ministeriu d’Industria, Turismu y Comerciu por mediu de la Subdireición Xeneral de Planificación Enerxética. L'Estudiu d’Impautu Ambiental fue traslladao a la Comisión de Medio Ambiente del 6 de Mayu, onde que se decidieron presentar alegaciones.
La nueva Llinia Eléctrica, de más de 10 Km de llargo, atravesará les parroquies de Carrió, Albandi, Priendes y Perlora, y ta sin decidir si se prollongará a traviés d’El Pieloro o de Llorgozana hasta llegar a Nueva Tabiella, pa la que se proponen 3 emplazamientos, toos nel sur del Conceyu Gozón y con rechazu de colectivos ecoloxistes y vecinales, y de UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA. El primer d’ellos ente’l barriu d'Iboya y Vioño, el segundu en Cardo, cerca de Perdones, y el terceru al llau del embalse de la Granda, ente San Zabornín y El Posadorio.
Tamién se contempla la construcción d’una nueva Subestación eléctrica en Carrió, al Este de la ya esistente, y que comprenderá una parque eléctrico de 400.000 V con una estensión aproximada de 4 Hectaries.
Esta nueva llinia eléctrica, asina como la nueva Subestación, provocarán un nuevu impautu al paisaxe de Carreño, dañará numberoses tierres agrícoles y afeutará gravemente a les condiciones de vida de munchos vecinos y vecines, afectades ya en gran midida pola contaminación y les instalaciones industriales. Además, esta nueva llinia eléctrica bien a sumase a les tamién proyectades o ya esistentes de Carrió-Nalón, Soto Ribera-Trasona Granda-Tabiella, Carrió-Costa Verde y Trasona-Sotu Ribera-Uxu.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA rechazamos frontalmente este proyeutu, que ye consecuencia de la necesidá d'evacuar la electricidá que se va xenerar cola Central de Ciclu de Combinao Puertu de Xixón, que se pretende instalar a la salida de la Ría d’Aboño. Y rechazamos totalmente los planes del Gobiernu d’Asturies (PSOE-IU) de convertir esti País nel xenerador eléctricu del Estáu, cuando ye una actividá que non xenera riqueza nin puestos de trabayu y sí nos dexa degradación del paisaxe, destrucción del texío económicu tradicional, y grandes niveles de contaminación y enfermedaes vinculades a esa contaminación. Hai que recordar que n’Asturies hai a día de güei, proyectades o en construcción, una Regasificadora y ente 8 y 10 centrales de Ciclu Combinao. Rechazamos totalmente qu’Asturies se convierta na PILA del Estáu.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA tamién queremos denunciar la pasividá del equipu gobiernu de PSOE-IU de Carreño, que se llimiten a facer alegaciones menores a la subestación, al trazao de la LLINIA y a la tramitación alministrativa, pero que nunca s’impliquen nin van al fondu del tema, rechazando frontalmente estos proyeutos nin impidiendo la so tramitación. Y vense condicionaos y ataos porque son los sos mesmos partíos políticos qu’ellos representen quienes lo proponen dende Uviéu o Madrid, y porque ellos mesmos tan d’alcuerdo cola especialización enerxética d’Asturies.
Santi Artime
UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA


Pincha en las imágenes para ampliar

4 comentarios:

  1. Traduccion, por favor?

    ResponderEliminar
  2. TIENES LA TRADUCCION AL FINAL DEL TEXTO

    ResponderEliminar
  3. estos hijos de pu.............. quieren exterminanos, y ellos forrase, hay que acabar con ellos , ¿que podemos facer ante tanto desproposito?¿el resto de la corporacion que ye que no se entera de nada ? estamos esperando que hablen el p.p. ,uica.¿ donde cojo..........se esconden? que hablen de una vez, que la gente ta muy quema

    ResponderEliminar
  4. Desde hace mucho tiempo en uno de los post se comento estas intenciones, pero como es tipico de los que lo leen, ni caso se hizo. Mirar los planos, y vereis que los vecinos afectados no son los de Carrio, sino los de Albandi sobremanera, pues es donde pasaran las lineas, y hay si hay población sobre las que influyen las lineas. Pero solo nos acordamos de Carrio, y sus intereses. Llorar siempre se els dio muy bien, haber si el río sonaba con el vil metal.^Por el interes patrio todo vale. Porque no ponen la subvestación que tiene que hacer en Gozón en Gijón. Que las lineas por esa zona tienen menos población, por no decir que no existe hasta Pumarin. Pero como ya sabemos, todo lo que moleste para los Concejos vecinos.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

.

.