viernes, 13 de mayo de 2011

Comunicado de UNA-BA

LES MENTIRES DE LA CIUDÁ DE VACACIONES DE PERLORA

Nel añu 1954, la dictadura franquista crea la Ciudá de Vacaciones de Perlora. Durante 50 años foi un motor económicu de primer orde pa Carreño y p'Asturies. El 12 d'avientu de 2005, el PSOE, un partido que se diz d'izquierdes, ordena la demolición de la Residencia Jacobo Campuzano y entama a privatizar el complexu residencial, poniendo fin a la Ciudá de Vacaciones de Perlora.
Un procesu que tien responsables claros: Ana Rosa Migoya, Jaime Rabanal, Ángel Riego y Javier Becerra (xerente del complexu). Toos ellos facilitaron y favorecieron el pieslle de la CV de Perlora.
Un procesu oscurantista, con errores técnicos, enllén de desprecios, d'engaños y de mentires a los vecinos y vecines de Perlora y a los trabayadores de la Ciudá de Vacaciones, sin permitir debate, propuestes nin alternatives.
Una mentira qu'entamó'l xerente Javier Becerra con una pésima xestión, despidiendo trabayadores, permitiendo'l deterioru de les instalaciones y favoreciendo la reducción del presupuestu y de los beneficios.
El derribu del edificiu Residencia, símbolu de la CV de Perlora, basáu n'informes técnicos falsificaos, continuó cola mentira. Favorecida además pola participación del alcalde de Carreño, Ángel Riego, que concedió'l permisu de derribu a la escontra del alcuerdu mayoritariu de la Comisión d'Urbanismu y del Plenu Municipal, con un resultáu que recuerda'l derribu de la fábrica d'Ojeda.
La Conseyera de Cultura Ana Rosa Migoya y el Gobiernu d'Asturies, mintieron a los vecinos y al Ayuntamientu cuando en 2006 aseguraron que había 3 empreses interesaes n'invertir en Perlora y rellanzar el complexu turísticu.
Siguió mintiendo'l conseyeru d'Economía Jaime Rabanal, cuando en 2007, na presentación pública del anteproyeutu pa la CV de Perlora, aseguró que los plazos d’obra diben respetase y que la mayor parte de les villes-xalés sedríen conservaes como memoria de lo que significó Perlora. Meses dempues pudimos comprobar cómo'l proyeutu solo respetaba 11 de les 240 villes-xalés. Otra mentira.
Mintió tamién el conseyeru cuando dixo que se diba respetar la capacidá edificatoria y el porcentaxe de zones verdes, y dempués vemos que'l proyeutu presentáu duplica les zones edificaes.
Engañó'l gobiernu d'Asturies a Carreño n'abril de 2008 cuando aprobó una resolución eximiendo a les empreses de cualquier responsabilidá si renunciaben a desarrollar el proyeutu.
Y mintieron otra vegada Ana Rosa Migoya y Jaime Rabanal en mayu de 2010, cuando aseguraron na Xunta Xeneral del Principáu que “el proyeutu de Perlora ye imparable”.
Toes estes mentires demuéstrennos cómo los actuales dirixentes y representantes políticos de los asturianos y asturianes tán asitiaos na mentira continua y nel despreciu a la ciudadanía, y cómo ye urxente y necesaria una rexeneración y sustitución de los políticos y les fuerces polítiques (PSOE-PP-IU), que tán llevando a Asturies a la ruina económica, incapaces de presentar una alternativa seria, creíble, sostenible y realista pa cambiar esta dinámica.
Lo que tenemos claro los vecinos y vecines de Carreño, ye que gracies al PSOE vamos pasar otru branu sin la CV de Perlora, que nun hai nengún proyeutu pa reabrir el complexu residencial, y que de siguir el PSOE gobernando, tenemos munches duldes de que Perlora abra dalgún día.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA, en tou momento rechazamos el pieslle y privatización de la Ciudá de Vacaciones de Perlora. Presentamos mociones na Casa Conceyu, participamos y convocamos movilizaciones xunto colos trabayadores, ofrecimos alternatives y propuestes pa la recuperación, rellanzamientu y potenciación, intentamos impedir el derribu d'edificios y defendimos la continuidá de Perlora Pública y Social pal disfrute de toos y toes, pero fue inutil.
N'UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA apostamos por mantener la esencia y valores que ficieron de Perlora un exemplu de instalación vacacional integrada na Natura, calteniendo y recuperando les más de 200 villes y respetando l'equilibriu ente zona edificada y zones verdes.

OTRU AIRE PA CARREÑO
VOTA UNA-Bloque por Asturies
(otruairepacarreño.com)

1 comentario:

  1. Pocas verdades hay como esta escritas sobre el cierre de La Ciudad de Vacaciones de Perlora. Coincido plenamente con la idea de que los nombres que se mencionan, estaban fraguando un pelotazo urbanistico de alto nivel. Pero la diosa fortuna esta vez les dió la espalda y se quedaron con el culo al aire dejando a la vista de todos que el trabajo de acoso a ese centro fué un trabajo en equipo, un equipo socialista que deja mucho que desear en sus intenciones. Puestos a medir actuaciones va a resultar que Franco no todas las cosas las hizo mal, y que los socialistas tampoco las hacen bien.
    Faltan nombres en ese escrito,estos que mencionais solo son paja del pajar que hicieron su trabajo. Y para terminar en mi humilde opinión y teniendo en cuenta algún que otro chivatazo, el informe del estado de la residencia Jacobo Campuzano, fué un diagnostico manipulado para justificar su derribo.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.