martes, 10 de mayo de 2011

Comunicado de UNA-BA

MUNCHES GRACIES POR ESTROZAR LA BARAGAÑA
Paecía imposible pero va conseguilo. Hai que tener en cuenta que nun yera pionera de nada. Los sos antecesores dexaren la vara mui alta. Diba ser difícil meyoralo. Pero Melania Álvarez, la conceyala d’Urbanismu del Ayuntamientu de Carreño, ‘es una chica muy capaz’.
Propúnxose nun pasar pel cargu desapercibida. Tenía que facer algo grande. Como los sos predecesores na poltrona. Sí, los mesmos que tiraron la fábrica d’Ojeda, permitieron construyir el Marsol, o dieron el preste, añu tras añu, el estermín progresivu y continuu de tola arquitectura tradicional del pueblu.
Nun foi abondo con promover un planeamientu urbanísticu que torna Candás nuna ciudá dormitoriu de ladrillu y formigón. Non. Facía falta algo más, algún golpe d’efectu que quedara na retina de la historia candasina. Y entós propúsose remodelar, o estrozar, La Plaza de la Baragaña.
Yera mui fuerte empezar de golpe. Facía falta un precalentamientu. Y fízolo cola plazina de la cai la Estrecha. La fontina que-y daba presencia y carácter clásicu al espaciu, pensábamos que nun molestaba a naide. Pero molestába-y a ella. Y punxo enriba una tarta de cementu que nun aporta nada, namás que vergüenza a los vecinos cuando pasamos per ellí delantre.
El parque de Valdés Pumarino, popularmente conocíu como Parque de Bocata, foi la segunda víctima. Un espaciu de recréu y descansu sustituyóse por un vacíu, una muria de formigón y unes escaleres.
Y agora, tenemos la nueva Plaza de la Baragaña. Otru espaciu vacíu y desiertu, bordiáu por muries de formigón, sin nengún atractivu estéticu, sin nenguna vida, y a años lluz de lo que tien que ser el centru neurálxicu d'un pueblu. Por cierto, la muria que bordiaba’l llugar pela zona baxa, la que daba a la cai Braulio Busto, yá nun existe. Yera una paré fecha hai munchos años artesanalmente por Manolo ‘El Gallego', maestru canteru que pulió y colocó les piedres de mampostería que-y daben el so peculiar aspecto. La conceyala nun tuvo piedá nin con eso.
Manolo 'El Gallego', desgraciadamente yá nun pue llevantar la cabeza y opinar sobre lo que ficieron cola so obra. Pero UNA Carreño sí. Y eso ficimos. Pidimos, ya nel primer aconceyamientu, que los vecinos y vecines entraren a valorar el proyeutu y a proponer qué tipu d'obra queríen facer na Baragaña. Y tamién pidimos que'l proyeutu respetara la identidá, la estética y se mantuvieren los usos actuales. Pero too foi igual. La mayoría del Ayuntamientu yá tenía dictada la so sentencia de muerte sobre la emblemática plaza candasina.
Nun sabemos si Melania Álvarez ye la peor conceyala urbanística de la historia democrática d'esti Conceyu. Pero si nun lo ye, cerca andará.
Gracies Melania.
OTRU AIRE PA CARREÑO VOTA UNA-Bloque por Asturies

4 comentarios:

  1. de nada, asturianista sin sidra nel bar. agarraivos a un clavu ardiendu pa mantener el únicu conceyal que podeis apañar. feo lo veis. marcharonvos unos cuantos amiginos del grupu y a otros tuvisteis que pedir que os apoyasen en la lista. ayer andecha, hoy una y teneis que echar mano del bloque pa tener notoriedad y estos rebotaos que son, mandevos atacar a muerte a IU. pues vais daos. Melania non lo fizo bien y eso nadie lo discute. pero eso no os da a vosotros ningun valos y menos despues de estes fanfarronades oportunistes.
    no jugeis a restar, jugar a sumar que no avanzareis en la vida. estais estancaos. Ni izquierda unida , ni vosotros hicisteis nada por carreño. ahora sabreis lo que ye trabayar por carreño. hay un partido del concejo. falsos.

    ResponderEliminar
  2. Pero gueno como que Melania,eso ye como echai la culpa al ministro de fomento de lo que pasa a nivel del estau,aqui solo hay un responsable el alcalde ,da la impresion de que este señor non tien responsabolida y solo ta pa cobrar o que UNA tien mala punteria ,MELANIA ERA UNA MANDADA Y QUIEN FIZO TODO LO QUE DENUNCIAIS YE ANGEL RIEGO EL QUE LO FIRMO Y EL QUE TIEN LA CARA DE PRESENTASE OTRA VEZ ,YA YE HORA DE VOTAR A LA XENTE QUE SIENTE LO QUE PASA EN CARREÑO NACIERA DONDE NACIERA,PERO QUE SE SIENTA DE AQUI,ANGEL RIEGO NON TARDARA EN MARCHAR A VIVIR A OTRO LLAU,SI SIENTES ALGO POR ESTI PUEBLIN NON LO VOTES.

    ResponderEliminar
  3. En castellano, por favor...

    ResponderEliminar
  4. Ultimo anónimo, cada uno se expresa en la lengua que quiere y si yo que no soy asturiana lo entiendo, por favor, haz un esfuerzo. Merece la pena.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.