jueves, 10 de febrero de 2011

Nota de prensa de UNA sobre el desmonte del Alto Aboño

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA ESIXE A L'AUTORIDÁ PORTUARIA QUE RENUNCIE AL DESMONTE DEL ALTO ABOÑO Y PEDIRÁ QUE L'AYUNTAMIENTU SOLICITE INDEMNIZACIONES

Una vegada revisada la sentencia de l'Audiencia Nacional, na que anula definitivamente la orden que permitía l'ampliación del Plan d'Utilización d'Espacios Portuarios hacia l'Alto Aboño, y que bien a sumase a lo que ya dixo'l Tribunal Supremo o'l Defensor del Pueblu, dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA de Carreño sopelexamos:
La sentencia del Tribunal Supremu vuelve dar la razón a les asociaciones vecinales, grupos ecoloxistes y partíos políticos que nos opusimos dende un entamu al desmonte del Alto Aboño, y que llevamos movilizándonos dende fai más de 5 años. Queremos valorar mui positivamente la actitú exemplar de les AVV, principalmente la AVV El Tranqueru y Carrió, pola llucha incansable durante tou esti tiempu.
No referente a les obres d'Ampliación del Musel, y por segunda vegada, el xuzgao vuelve tener en cuenta los argumentos medioambientales alegaos por Carreño, y consideralos más importantes que los económicos, invocaos pol Ayuntamientu Xixón, l'Autoridá Portuaria y el Gobiernu del Principáu.
Queremos volver esixir a l'Autoridá Portuaria y al Gobiernu del Principáu que renuncie a presentar recurso ante esta sentencia de l'Audiencia Nacional, y desista d'ocupar y desmontar l'Alto Aboño y a siguir ampliando el Puertu del Musel hacia Carreño.
La sentencia vuelve demostra que'l procedimientu llegal y xurídicu emplegau pola Autoridá Portuaria pa ampliar hacia Carreño el Puertu d'El Musel ta mal fechu dende un principiu, y non respeta la llegalidá vixente. En cualquier país normal esto significaría la dimisión de los responsables políticos, pero sabemos qu'equí esto nun va pasar, qu'equí non dimite naide (de les penes de carcel ya nin falamos).
Ofrecemos tamién el nuesu apoyu a los vecinos y vecines, qu'anuncien que van pidir indemnizaciones y compensaciones polos daños provocaos al patrimoniu etnográficu, hestóricu, artísticu y natural, asina como poles espropiaciones forzoses y derribu de viviendes. Además, solicitaremos al restu grupos políticos que l'Ayuntamientu Carreño se sume como parte interesada a la pitición de indemnizaciones y compensaciones.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA reiteramos el nuesu rechazu a l'ampliación del Puertu del Musel y a la ocupación de los terrenos del Alto Aboño, polos graves perxuicios económicos, ambientales y sociales que supón pa Carreño y p'Asturies.

5 comentarios:

  1. Bien por UNA y por UPyD, que hasta ahora son los únicos que se han pedido responsabilidades por este tema.

    ResponderEliminar
  2. ¿es que con pedir responsabilidades basta? Hombre si es para cubrir el expediente o para hacerse notar pues si me revientan estos oportunistas son como parasitos políticos que limpian la porqueria de sus compinches.

    ResponderEliminar
  3. Pues algunos ni siquiera piden responsabilidades ¿qué te parece?. Prefieren tocarsae los.... la peineta y seguir haciendo encaje de bolillos.
    El resto que dices me recuerda mucho a ciertos... personajillos ¿a tí no?. Son los de la peineta...

    ResponderEliminar
  4. lo que ye increible ye el comentario na prensa del alcaldin de Candás sobre´l tema esti del altuAboñu; agora va resultar que el fué el defensor a esgaya del altuAboñu, cuando nunca apoyó a los vecinos de Xivares ¿en cuantes concentraciones na playa tuvo?¿cuantos del su partiu, el PE, tuvieron n´elles? ¿cuantes intevenciones en contra del desmonte tuvo en la Xunta´l Puertu de la que ye miembru y cobra unes perres - queremos ver les actes de la Xunta, que les enseñe-? ¿tuvo en la manifestación de Candás, apoyola??
    Punsose el recursu a propuesta de otros partios, y no el suyo, que solo se sumó perque s´encontro solo, y cantaba muncho votar en contra , y agora sal diciendo que ganamos: hay que tener caradura ¡¡anda ya!!

    ResponderEliminar
  5. Aboñín, al alcaldín de Carreño ya no le cree nadie. Lleva años metiéndonosla torcida junto a sus mariachis. Y no te preguntes dónde estuvo. Junto a Colón, el concejal "alegre" y otros más.
    ¿Acaso creías que uno de Avilés iba a luchas por este concejo?.
    El socialismo, amigo, que se extiende y barre todo... pa su casa.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.