miércoles, 27 de mayo de 2009

Un hombre HONESTO de los pies a la cabeza, nos deja

Nota de prensa de UNA

L’ACTUAL CARGU PÚBLICU D’UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA EN CARREÑO , CEDE’L SO PUESTU DE CONCEYAL

Santi Artime, conceyal d’UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA nel Ayuntamientu Carreño, cede’l so puestu de cargu públicu. A partir d’agora, tal y como se decidió nun aconceyamientu internu, la representación d’UNA na Casa Conceyu pasará a manes de Xuan Rodríguez, músicu Candasín y miembru históricu de la izquierda nacionaliega en Carreño. Nel plenu del mes de Mayu llevaráse a efeutu la renuncia, y nel plenu de Xunu tomará posesión el nuevu cargu, tal y como marca la llei.

Este cese de funciones del actual cargu públicu, non tien que vese como algo traumáticu, nin significa nengún tipu de problema internu, o discrepancia coles decisiones o plantegamientos que defiende’l partio pa Carreño y p’Asturies. Trátase simplemente de la sustitución, pactada y alcordada fai 2 años, de la persona que-y tocó dende fai 6 años tar representando a UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA na Casa Conceyu. Ye algo que dende la nuesa organización política vemos como “normal”, que busca que más xente vinculao a la Izquierda Nacionaliega en Carreño garre experiencia nel furrulamientu de la Casa Conceyu, qu’aspiramos a gobernar.

N’UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA entendemos la política de forma mui diferente a como la ven y la entienden los partíos políticos al usu, que s’aferren al sillón como si-yos fuera la vida nello, y consideren el cargu como algo que-yos correspuende en propiedá. La nuesa visión de la política non ye esa. Vémoslo como un serviciu sin contrapartides que se presta a los vecinos y vecines, y onde les decisiones y postures se fixen asambleariamente nos Conceyos Internos del partio, y onde’l conceyal ye’l meru transmisor d'eses propuestes y esos plantegamientos de tol’l partio.

Esta renuncia al cargu por parte de Santi Artime, en nengún momentu significa una desvinculación de la vida política y de l’actividá del partío, y dexa la puerta totalmente abierta a que nes próximes elleiciones, en dientro dos años, vuelva dir na candidatura d’UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA, nel puestu de la llista que se decida. Además, y hasta entós, va siguir vinculao al partio y a la política municipal, ayudando y asistiendo al nuevu cargu públicu, y trabayando dende la izquierda ecoloxista y nacionaliega en beneficio de Carreño, d’Asturies y de los sos ciudadanos y ciudadanes.

Pa finar, dicir que la sustitución del actual Conceyal non significa un cambiu nos plantegamientos, nes propuestes o na forma de trabayar y de rellacionase colos vecinos y vecines, coles asociaciones o col restu de partíos políticos representaos na Casa Conceyu tal y como llevamos faciendo dende fai 6 años, y queremos ratificar públicamente tolos compromisos y postures mantenides hasta agora.

Santi Artime – Xuan Rodríguez
UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA

9 comentarios:

  1. Una pena. Muy buen blog mis felicitaciones

    ResponderEliminar
  2. Santi entendemos los motivos y por esa parte alabamos tu decisión y la honestidad de tu partido y tuya pero nos vas a dejar mas solos que la una a los vecinos. No te vayas muy lejos porque te necesitamos.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  3. Gracies Santi por todos los años que nos has dedicado a los vecinos. Estoy seguro que quien te sustituya y con tu ayuda será un gran concejal.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Con verdadera pena por tu marcha me gustaría darle la bienvenida al nuevo concejal. No te vayas muy lejos que con los ogros que presiden este ayuntamiento el nuevo se las va a ver putas.
    Gracias por todo y espero que tu nueva etapa te de un respiro en tu vida privada. Te lo mereces Santi.
    Un fuerte abrazo

    ResponderEliminar
  5. Santi pagamoste lo que faiga falta paque y des un cursillo a joaquin, y a alguna otra

    ResponderEliminar
  6. gracies por too santi
    un abrazu

    ResponderEliminar
  7. Rosanna Rodríguez27 de mayo de 2009, 23:38

    Bueno, ahora me toca a mí Santi. Ya hemos hablado pero, algunas cosas hay que decirlas en alto porque hay personas que se merecen que lo digamos en alto y tú eres una de ellas.
    No escribo como moderadora. Hoy escribo como Rosanna. La persona que tuvo la inmensa suerte de conocerte y el privilegio de ser tu amiga. Por tu honestidad, tu seriedad, tus férreos principios, tu increíble humanidad y, lo que es más importante, tu inmenso amor a esta tierra, ha hecho que para mí sea muy fácil quererte amigo mío. Quererte a ti y querer a tu tierra que ya es también un poquito mía. Se que vas a estar cerca pero, como alguien ha dicho, nos vamos a quedar más solos que la una porque, por desgracia, hay muy poca gente en la que podamos confiar plenamente como hemos confiado en tu sensatez y tu buen hacer.
    Al nuevo concejal de UNA le has dejado el listón muy alto pero sabemos que estarás a su lado para que siga luchando por este concejo como tú lo has hecho.
    Descansa porque dentro de 2 años te queremos ver de nuevo en esta lucha diaria que, algunos, nos han puesto tan difícil. Pero Carreño se merece todo lo que podamos hacer por él y se que tú estarás de nuevo ahí… para que no nos sintamos tan solos.
    Que te quiero, que lo sepas. Y no te nos vayas muy lejos porque te traeremos de vuelta y de las orejas si hace falta.
    Un abrazo enorme

    ResponderEliminar
  8. santi siento que te vallas, contigo en el ayuntamiento siempre teniamos un aliado, alguien que siente carreño, asturias, alguien que trabaja por y para todos y no para situar a la familia y lucrarse de este concejo, de verda siento mucha pena, espero que tu sucesor en la concejalia, sepa defender carreño como tu siempre hiciste, sin levantar la voz, pero siempre diciendo verdades como puños un saludo santiago, y NO MARCHES MUY LEJOS, IGUAL NOS ESCUCHES PEDIR SOCORRO, ESPERO QUE ESTES CERCA

    ResponderEliminar
  9. Gracies por tus años de dedicación y no te vayas muy lejos que te vamos a llamar a gritos.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.