jueves, 13 de septiembre de 2012

Iniciativa pol Asturianu contra el cierre del Serviciu de Normalización en Cabu Peñes

NOTA DE PRENSA

Iniciativa pol Asturianu tuvo noticia al traviés de los medios de comunicación de la posibilidá abierta de pesllar el Serviciu de Normalización Llingüística del Cabu Peñes, que da serviciu a ciudadanos y entidaes de los conceyos de Carreño y Gozón dende va años y qu’agora quier pesllase cola sida del aforru económicu de la Mancomunidá del Cabu Peñes.
Dende Iniciativa pol Asturianu recordamos a les formaciones d’estos conceyos que’l Serviciu fináncialu’l Gobiernu d’Asturies al traviés d’unes sovenciones añales y que nun pue usase la sida del aforru como motivu pal pieslle d’esti SNL. Amás, los servicios ufríos por esti Serviciu suponen un valor añadíu pa los conceyos mancomunaos, pues l’usu del asturianu xenera un valir estra a productos y servicios d’empreses y otres entidaes, amás de sofitar el caltenimientu del idioma, un bien cultural y económicu, pa les futures xeneraciones.

La organización quier amás pidir a la Mancomunidá del Cabu Peñes que refuercien esti SNL y busquen una solución estable col Gobiernu d’Asturies, al traviés d’un conveniu que dea estabilidá al organismu, y nel que los conceyos de la Mancomunidá se comprometan daveres col procesu de normalización llingüística nos sos territorios.
)(-)(-)(-)(-)(-)(-)(

Iniciativa pol Asturianu ha conocido, a través de los medios de comunicación, la noticia de la posibilidad abierta de cerrar el Serviciu de Normalización Llingüística del Cabu Peñes, que da servicio a ciudadanos y entidades de los concejos de Carreño y Gozón desde hace años y que ahora quiere cerrarse con la excusa del ahorro económico de la Mancomunidá del Cabu Peñes.

Desde Iniciativa pol Asturianu recordamos a las formaciones de estos concejos que el Serviciu lo financia el Gobiernu d’Asturies a través de unas subvenciones anuales y que no un puede usar la excusa del ahorro como motivo para el cierre de este SNL. Además, los servicios ofrecidos por este Serviciu suponen un valor añadido para los concejos mancomunados, pues la utilización del asturiano genera un valor extra a productos y servicios de empresas y otras entidades, además de apoyar la conservación del idioma, un bien cultural y económico, para las futuras generaciones.

La organización quiere además pedir a la Mancomunidá del Cabu Peñes que refuercen este SNL y buscan una solución estable con el Gobiernu d’Asturies, a través de un convenio que dé estabilidad al organismo, y en el que los concejos de la Mancomunidá se comprometan de verdad con el proceso de normalización lingüística en sus territorios.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.