domingo, 5 de agosto de 2012

VIEYOS SOCIALISTAS

Mirai rapaces tengo que confesabos una cosa que me tá revolviendo les tripes. Yo nun entiendo ná de ná, desti mundo de ahora y muncho menos de polítiques. Pero veréis. Resulta, que él mi Manolo, fay munchos años que ye del Partiu Socilista esi tan nombrau, y llenu de histories. Ye de esos, de los de antes de morrer Pachu ¡¡Si coño, como nun vais saber quien yera Pachu¡! ¡Home, teneis que acordabos! Llamabenlu “Pachin el “rana “ porque diva de saltu en saltu por los pantanos que fizo pa llenalos depues de agua! Bueno él nun los fizo. El, mandó a otros facelos.

Pues veréis neños, el mi Manolin, tien un cabreu de tres pares de coyones. Dicme el, que los socalistas de ahora nun valen ni pa tomar pol culo. Y claro bovinos, yo tengo que creelu porqué ye el mi home y amas, el cura cuando nos casó dijonos el… Manuel “esclava te doy, que no compañera” ¿O sería al revés? Bueno ye igual, ye el mi home y puntu.

El casu ye, que cuéntame tou rabiau , que cuando los “grises” - yo nun se quien yeren pero buenos, buenos, nun debienselo- como vos decía, cuando esos “fios de mala madre” como él los trata dejaron de correlu a toletazos y pelotazos de goma, a él y los compañerinos socialistas por les calles de Xixón y Avilés, porque llego la Sra. Democracia y dijoyos a los uniformaos ¡¡Paraí rediós que nun faí falta ser tan burros!! ¡¡Nun veis que podéis matar a algún Coño!! -que güena yera esta paisanina, pero ná, nun y ficieron ni putu casu, vistieronse de otru color, pusieronse uniformes modernos y a seguir dando leña a mansalva – depués cuando les fuerzes del desorden pararon pa descansar los socialistas, los comunistes, y yo que sé quien más, casi tos, aprovecharon pa facer unes juerges de agárrate que hay curva.

Pero el mi Manolo, ta muy enfadau. Sobre to, cuando se acuerda como daquella teníen que volvese llocos pa que algún paisanu bien cosiderau nel pueblu y que pensase como ellos -dicme Manolo que esti pensamientu llamase ideología- fuese el primeru en les llistes pal Auntamientu. Hoy, dijome él con una vocina, que daba hasta pena escuchalu:

-Mira Marujina, estos muérdense hasta los coyones pa tar hay arriba. Van por les perres bobina, y luego da pena velos faciendo el gansu. Pero jodeme mas, porque que encima, ríense de los afiliaos y de tol mundo ¡¡hasta de los que yos dieron el su votu!! ¡Tenía que volver otru Pablo Iglesias, otru Bestiero, o un Largo Caballero, iva a enterase el obispu fustrau del Rabalcaba, Zapatero, Becerra, El secretariu general del partiu en Carreño el alcalde Angelin, y a más de un montón de arrimaos lame culos que se alleguen pa ver si cae algo, al goler les elecciones. Tienen tanto de socialistas como yo de cura, nun te jode. Encima dijome un vieyu socialista que alcuentro munchos días, quel local del partiu ta casi tol añu cerrau.

-Total como nel solo manden los “Barones” y en Candás los “Baronimos” pa que hosties lu quieren abiertu.

-¡Maruja me cago en … ¡ Yo jurote que nun se que coño faigo nesti partui. Cambiaronmelu. Nun ye el miu.

Bueno rapaces quede un poco descansá contandovos les mis penuries, pero queden munches mas nel tinteru pero como hoy toy contenta y relaj, voi dejar al mi pichonin que hoy me faiga el sextu fiu. Ya lo sé bobinos, ya sé que nun podemos tener más, pero él nun lo sabe y pasalo de puta madre intentándolo.

Maruja “La Felpeya”

5 comentarios:

  1. Muyer como yes tan mentirosa y farolera, los Socialistes en la epoca del hijo puta de Franco corrien de la policia no por cuestiones politicas, si no, por delicuentes, si me dijeras que era de PCE, o de CCOO todavia. Asi que nena dejate de contanos milonges y de hacerte la graciosa

    ResponderEliminar
  2. Mira guapin, normalmente les “nenes” suelen tar en los puti-clus y en los Cabarets asin que desobra tienes que sabelo. Dijo el mi Manolo tou cabreau cuando y lei lo que me escibiste, que si tienes coyones, que nun te escondas entre les faldes desa santa muyer, y que salgas de debaxo la barra, pa poder correte a zurriagazos. Mereceslo por faltosu y babayu. ¡Y ojalá te pille, porque con la mala hostia que tien, ives enterate de lo que val un peine!
    El mi manolin ye socialista de siempre y a muncha honrra. Siempre dio la cara, nun como otros, que lo único que faceis ye esonder la vuestra cobardia, entre les sayes de alguien. Y nun tedigo que pienso, cuando teneis la cabeza entrelles, pues ives a enfádate mucho y nun me gusta ser faltosa como tú.
    Vamos ver mamertu ¡Nun ye mejor que garbatees lo que quieras sin insultar a naide! El mi home, corrió de los gries antes y después de Pachu y nun yara ningún delincuente como tu lu llames, y ni yo cuento milonges. ¡Entendistelo faltosu! ¿De que tais fechos los facistones que to lo que soltais po la boca, solu ye mierda?
    Debeis comer muncha, porque güelen hasta lletres. Mira niñin, nun insultes, nun insultes al mi Manolo, di lo que te salga de los coyones, pero si insultes al mi Manolo, podemos venos nun problema gordu ¿Entendistelo amiguin?
    Agora ya nun te digo mas, asin que :¡Adios becerru!
    Maruja “la Felpeya”

    ResponderEliminar
  3. ¡¡¡Qué pena!!!. ¡¡¡Qué guerra perdimos!!!. ¡¡¡Qué asco!!!.

    ResponderEliminar
  4. Tiene razón el primer anonimo, los socialistas en tiempo de pachin estaban metidos debajo del agua y no se sabia nada de ellos, empezaron a sacar la cabeza cuando a este personaje lo enterrarón, no asi los del PCE, o los de CCOO que dierón la cara, ellos Si lucharon por las libertades.

    ResponderEliminar
  5. El PSOE de Carreño esta roto. Apenas hay participación y está muy desestructurado. A día de hoy, el pilar principal es Angel y este ya esta de paso. Sus sucesores están en constantes batallitas por sustituirle (Amelia vs Alberto). Dichas batallitas aun son minúsculas pero irán increccendo. La sede social, ciertamente esta desatendida.Los militantes apenas tienen representantes que les escuchen, pues la dirección local esta a lo que mande el grupo municipal.Hay poca militancia.Realmente el PSOE son los 5 de la lista, o los 3. Cierto, muy cierto que el PSOE esta mal internamente. Pido a los votantes, que piensen mas el voto y exijamos a el partido que actúe y mantenga el respeto hacia sus votantes, miembros y vecinos en general. Y no se si lo leerá, seguro que si. Pero seguro lo entiende si lo lee cuando le digo, preséntate tu y no ella o caeréis más.
    Poco falta para que entre el PP en Carreño, tiempo al tiempo. Si no lo remedia o se remedia IU.

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.