viernes, 13 de julio de 2012

Enhorabuena FORO

Mientras un ayuntamiento haga lo que pueda, yo al menos le felicitaré. De los presupuestos del ayuntamiento de Gijón se ha reservado una partida de 1.600.000€ entre el presente ejercicio 2012 y el próximo 2013 para "sacar del paro" durante al menos 1 año a 80 vecinos.
Pregunto: El ayuntamiento de Carreño que alardea de tener pa regalar, qué ¿tocándose los cojones?.

3 comentarios:

  1. pues que asi esta este concejo¡¡¡
    vaya verguenza¡¡¡

    ResponderEliminar
  2. Pero lo mas cojonudo es que solamente las plazas son para los parados del concejo de Gijón, no como en este Ayuntamiento que las plazas son ocupadas por parados de otros sitios.Con todo mi respeto hacia ellos también tienen derechos al trabajo pero creo que primero son los de este concejo

    ResponderEliminar
  3. eiqui, na de na, dexando caer tos los servicios pa dai pasu a l´empresa priva, ¿non lu veis,cagu en mimantu? tres o cuatro peones, la mitad del plan d´empleu xoven con 500 euros de sueldu´l mes, empuxando el carru per too el pueblu, sin barredores, nin baldeos, ni na, too fechu una llaceria, y los jardines, peldón los praos, pa ensilar; les lluces, la mita d´elles apagaes y non se cambien; llames pa que les arreglen y diciente que ye´l programa d´aforru del recibu, y que non hai xente pa facelo, y que no se cambien, y asin too y too, a los que malgobienen importaios un huevu como ten les coses, ta too a la man pa que lo lleve les empreses privaes; ah, los meyores los peperos, dixiendo que la plantilla ye per numberosa ¿perque non la cuentan?, non deben saber nin contar, perque deicir esu, lo dichu, o non saben contar o non dicien la verda ¿per que sera?

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.