miércoles, 5 de noviembre de 2008

UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA OPÓNSE A l'AMPLIACIÓN DE LA ESPLANACIÓN DE TUDELA VEGUÍN

Nota de Prensa de UNA.

Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA oponémonos al proyeutu p'ampliar la superficie d'esplanación solicitada por Tudela Veguín, S.A., que ya fue entamada nel añu 2006 nos terrenos averaos a la propia fábrica. Esta llicencia d'esplanación concedía fai 2 años provocó un gran rechazu ente los vecinos d'Albandi y Carrió, y supón que la zona industrial d'Aboño siga creciendo y medrando hacia l'Oeste. A día de güei, l'AVV de Xibares tien presentao un contencioso por esti tema, que sigue sin resolvese.
El proyeutu en sí ye una ampliación del proyeutu de Payares de 2005, pa facer una esplanación con voladures nos terrenos de Tudela Veguín, averaos a los que ya tienen concedía la llicencia. Compriende una superficie de 45.000 m2, con un volumen de desmonte de 320.180 m3, de los qu'una parte importante pueden usase na esplanada d'El Musel.
Dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA camentamos que l'ampliación de la llicencia d'esplanación que se solicita al ayuntamientu, ye un desmonte encubierto del Altu d'Aboño, cuyu principal interés y fin, tamién ye consiguir material de rellenu pa la obra d'ampliación del puertu del Musel. Esto vien a ratifícalo'l que Tudela Veguín, nel documentu que presenta, en nengún momentu xustifica'l proyeutu, nin por una necesidá de la fábrica d'ampliar les instalaciones, nin la negativa a conceder la llicencia supón que se vaya impidir nenguna inversión o comprometer puestos de trabayu. Solamente se xustifica pol "interés social", que ye mui discutible. Toos sabemos que finalmente, dempués de sacar el material pa rellenar el Musel, esti espacio será ocupao p'almacenar nueves montañes de mineral.
Finalmente, dende UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA, proponemos que se faiga l'alternativa 0 que plantega nel Estudiu d'Impautu Ambiental, que ye "non facer l'ampliación de la esplanación", y negarémonos na Comisión de Mediu Ambiente y d'Urbanismu a conceder la llicencia pal proyeutu.

Santi Artime
UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA

2 comentarios:

  1. Lo que nos faltaba, nos quieren desmontar aboño por un lado y por el otro... al final no kedara ni un metro de tierra...si es que... esta visto que la opinion de los vecinos de carreño no cuenta para nada, dentro de unos años me pondran una fabrica en mi casa..

    ResponderEliminar
  2. estoy contento porque para mi y para muchas personas que llevamos tragando polvo de cemento de Tudela y de azufre de HC, desde hace décadas, es gratificante que por fin se impliquen en estos temas personas y colectivos que hasta hace nada sólo les afectaba lo que ocurría dentro del casco urbano de Candás.Pero como se suele decir, vivir para ver. Haría falta mucha más unión y apoyo entre asociaciones de vecinos. Desde luego la carta blanca que se les dio a las empresas contaminantes del concejo en los últimos 30 años la vamos a acabar pagando bien cara. Me gustaría de paso saber si los técnicos de medio ambiente de la mancomunidad tienen algo que decir o alegar o evaluar o eso no entra en sus funciones? Entonces, a qué se dedican?

    ResponderEliminar

NO SE PUBLICARAN LOS COMENTARIOS QUE NO SE AJUSTEN A LAS NORMAS DEL BLOG.

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

.

.